http://dlse.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 9af4926df012e773e7d1b4a503a0aaa8

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Інформація про курс

Отримання сертифікату про підвищення кваліфікації відповідно до вимог Постанов КМУ України

Для кого цей курс?

Обсяг онлайн-курсу

Авторський колектив

Формати навчання за курсом

Підтвердження проходження онлайн-курсу

Як працювати з онлайн-курсом

Зміст онлайн-курсу

Як користуватися форумом

 

 

Отримання сертифікату про підвищення кваліфікації за цим курсом відповідно до вимог Постанов КМУ України

Якщо бажаєте отримати за цим онлайн-курсом сертифікат про підвищення кваліфікації у повній відповідності до вимог Постанов Кабінету Міністрів України №800/1133 від 21 серпня і 27 грудня 2019 року – пройдіть цей курсі і перейдіть за посиланням http://appk.com.ua/

Якщо ви раніше вже пройшли цей онлайн-курс, ми зарахуємо їх при видачі відповідного сертифікату про підвищення кваліфікації на сайті http://appk.com.ua/

За вашим бажанням ви можете віднести їх у щорічне підтвердження підвищення кваліфікації за 2018-2020 роки або врахувати їх за 2021 рік.

 

Для кого цей курс?

Цільова група навчального онлайн-курсу – керівні кадри (директора, заступники директора з виховної роботи, класні керівники) а також педагогічні працівники всіх категорій (вчителі початкової школи, вчителі предмета «Основі здоров’я», методисти і педагогічні працівники, які викладають факультативні курси профілактичного спрямування, практичні психологи, соціальні педагоги).

Навчання здійснюється за дистанційною формою, що складається з онлайн модуля для теоретичної підготовки (24 годин)

 

Обсяг онлайн-курсу 

24 академічні години

 

Авторський колектив

 

Навчальний курс «розроблено й апробовано за підтримки МОН України і Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Керівники творчої групи - Володимир Пономаренко і Тетяна Воронцова.

До складу творчого колективу увійшли представники громадської організації «Здоров’я через освіту», Державної наукової установи МОН України «Інститут модернізації змісту освіти», Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, закладів післядипломної педагогічної освіти з усіх регіонів України.

 

Формати навчання за курсом

 

Користувач має можливість обрати будь-який зручний для себе формат навчання за матеріалами дистанційних курсів:

  • онлайн формат — за наявності підключення до мережі Інтернет (рекомендовано);
  • автономний формат — можливість завантажити курс на комп’ютер і навчатися без підключення до мережі Інтернет. При цьому функція підсумкового тестування недосяжна;
  • друкований формат — можливість роздрукувати і вивчати будь-яку тему, розділ чи весь курс.

 

Підтвердження проходження онлайн-курсу

 

У разі успішного проходження онлайн-курсу зареєстрований користувач(ка) автоматично отримає відповідний документ (електронний сертифікат). Сертифікат має унікальний номер і містить ПІБ, під якими користувач(ка) зареєструвався(лася).

 

Як працювати з онлайн-курсом

Детальну інструкцію можна переглянути в онлайн-курсі  та завантажити за посиланнями: http://dlse.multycourse.com.ua/ua/

 

Зміст онлайн-курсу

 

Розділ 1. Нова парадигма освіти у глобальному світі

 

1.1 Глобальні виклики і пріоритети освіти XXI століття

  • Виклики сучасності
  • Три глобальні цілі для освіти
  • Чотиривимірна модель освіти
  • Ключові психосоціальні навички для освіти XXI століття

1.2. Ключові компетентності для навчання протягом життя

  • Рамкова програма ЄС щодо оновлених ключових компетентностей
  • Поняття і роль ключових компетентностей у житті людини
  • Порівняльний перелік ключових компетентностей ЄС
  • Опис оновлених ключових компетентностей

1.3. Важливість освіти у галузі здоров’я, безпеки і соціальної інтеграції

  • Цінність здоров’я
  • Взаємозв’язок здоров’я та освіти
  • Права дитини й освіта в галузі здоров’я та безпеки
  • Пріоритети здоров’я та безпеки у світовій освіті
  • Пріоритети здоров’я та безпеки в українській освіті

 

Розділ 2. Український вимір: додаткові виклики і досягнення

 

2.1. НУШ — докорінне реформування освіти в Україні

  • Концепція Нової української школи
  • Державний стандарт початкової освіти
  • Якісна освіта у сфері здоров’я, безпеки і соціальної інтеграції

2.2. Проблеми, пов’язані з воєнним конфліктом на сході України

  • Поведінкові реакції дітей із посттравматичним стресовим розладом
  • Ознаки і наслідки соціальної дезадаптації дітей-переселенців
  • Чинники, що впливають на адаптацію дітей до нової школи
  • Складові успішної адаптації дитини до навчального закладу

2.3. Освіта на основі життєвих навичок — важливий інструмент посилення особистого потенціалу і консолідації суспільства

  • Важливість розвитку життєвих навичок та психосоціальної підтримки
  • Допомога в розвитку навичок подолання кризи
  • Життєві навички психосоціальної адаптації та розбудови миру

2.4. Умови успішного впровадження освітніх програм розвитку життєвих навичок

  • Особливості освітніх програм, що базуються на розвитку життєвих навичок
  • Критичні чинники впровадження ООЖН програм
  • Критерії відповідності умов навчання принципам ООЖН
  • Ключові знання і вміння педагога-тренера
  • Вимоги до навчально-методичних матеріалів
  • Умови ефективної організації навчально-виховного процесу

2.5. Приклади програм із доведеною ефективністю в Україні

  • Предмет «Основи здоров’я»
  • Навчальний курс «Вчимося бути разом»
  • Навчальний курс «Захисти себе від ВІЛ»

 

Розділ 3. Навчання учнів у галузі здоров'я, безпеки і соціальної інтеграції

 

3.1. Сучасне уявлення про здоров’я і соціальне благополуччя

  • Холістична модель здоров’я
  • Фізичне благополуччя
  • Психологічне благополуччя
  • Соціальне благополуччя
  • Рівні здоров’я
  • Чинники впливу на здоров’я
  • Здоровий спосіб життя: мотивація і життєві компетентності

3.2. Базова інформація про безпеку

  • Безпека — базова потреба людини
  • Принципи безпечної життєдіяльності
  • Аналіз ситуацій і оцінка ризиків
  • Сучасний комплекс проблем безпеки
  • Правила безпечної поведінки

3.3. Соціальна і здоров’язбережувальна компетентність

  • Поняття соціальної і здоров’язбережувальної компетентності
  • Складові соціальної і здоров’язбережувальної компетентності
  • Очікувані результати шкільної превентивної освіти
  • Зміст шкільних програм із питань здоров’я та безпеки
  • Компетентнісний підхід до навчання учнів

3.4. Методика компетентнісного навчання

  • Поняття і класифікація ЖН
  • Життєві навички для розбудови миру
  • Ознаки технології ООЖН
  • Класифікація методів навчання
  • Ефективність інтерактивного навчання життєвих навичок

 

Розділ 4. Підготовка педагогічних працівників і створення сприятливого навчального середовища

 

Тема 1. Підвищення соціальної і здоров’язбережувальної компетентності педагогічних працівників

  • Актуальність післядипломної освіти
  • Навчальний модуль «Основи формування соціальної і здоров’язбережувальної компетентності учнів»
  • Дистанційна складова навчання
  • Стратегія навчання за онлайн-курсами
  • Тренінг практичних навичок
  • Стратегія навчання на тренінгу
  • Ресурсне забезпечення тренінгу

1.2. Безпечна і дружня до дитини школа

  • Базові поняття
  • Світовий досвід щодо створення сприятливого шкільного середовища
  • Дакарські рамки дій «Освіта для всіх»
  • Універсальна рамка FRESH
  • Школи сприяння здоров’ю
  • Школи, дружні до дитини
  • Етапи удосконалення навчального закладу
  • Концептуальна рамка «Безпечна і дружня до дитини школа»
  • Стандарти БДДШ
  • Показники БДДШ

 

Як користуватися форумом

Для користувачів курсу створено спеціальний форум, де можна ознайомитися із запитаннями інших користувачів та відповідями на них або поставити власні запитання. Детальну інструкцію щодо реєстрації та використання форуму можна завантажити ТУТ.